Koncept

Rammeaftale og Lagerhotel

Jymika Koncept

Rammeaftale

Jymika har i dag en rammeaftale med en lang række kunder. Læs herunder, hvem en rammeaftale er for, hvordan en rammeaftale fungerer, og hvilke fordele den giver din virksomhed.

Jymika - Totalleverandør på hydrauliske cylindre med over 25 års erfaring

Ring på telefon 75 89 35 33 eller send en mail på info@jymika.dk, hvis du vil vide mere om, hvordan vi kan hjælpe dig.

Rammeaftale - Koncept - Jymika - Produkt

Hvem har glæde af en rammeaftale?

En rammeaftale kan faktisk være en fordel for virksomheder med vidt forskellige behov.

Det kan eksempelvis være for en virksomhed, der har behov for et mindre antal emner med en større kompleksitet, som kræver mange opstillinger. Her kan det vise sig at være en fordel at lave en rammeaftale selvom, antallet af emner ikke er stort.

Et andet eksempel, hvor en ramme rammeaftale kan være en fordel, er ved et emne med et større antal, hvor det kan være en fordel pga. den lavere pris og leveringssikkerhed.

Hvilke fordele er der ved en rammeaftale?

En rammeaftale giver din virksomhed to overordnede fordele:

  • Tryghed i form af sikkerhed for levering

Vi har et stort lagerhotel med fuldt integreret lagerstyring. Det sikrer, at vi altid leverer til aftalt tid.

  • Større konkurrenceevne som følge af en lavere pris

Ved emner, som går igen og igen, har vi mulighed for at gå ind og forfine bearbejdningsprocessen i forhold til opspændinger, målinger af tolerancer og brug af værktøj.

Måske kan vi endda opbygge en standardopstilling til netop det enkelte emne. På den måde optimerer vi hele processen og nedsætter derved prisen pr. emne.

Rammeaftale - Koncept - Jymika - Produkt
Rammeaftale - Koncept - Jymika - Produkt

Hvordan fungerer en rammeaftale i praksis?

En rammeaftale tager typisk udgangspunkt i et behov fra kundens side om at få leveret et bestemt antal emner om ugen, faste antal på måneds- eller årsbasis eller en helt tredje sammensætning. Vi tager altid udgangspunkt i din virksomheds konkrete behov.

En rammeaftale åbner samtidig op for en del fleksibilitet i leveringen, hvis din virksomhed får brug for et ekstra antal emner eller har behov for at få flyttet én eller flere leveringer.

Kontakt os vedrørende en rammeaftale

Er du interesseret i at vide mere om vores rammeaftale, vil du gerne høre om vores kunders erfaringer med en rammeaftale eller noget helt tredje, så er du altid velkommen til at kontakte os.

Kontakt direktør Martin Nielsen på telefon: 76 75 23 32 eller på mail: mn@jymika.dk

Rammeaftale - kontakt - Koncept - Jymika - Produkt